tisdag 11 oktober 2011

borta bra hemma värst idag

efter en lång dag så kom man hem till en tjurig man,har varit på ett möte idag med jobbet, fick hoppa in för min chef som är dålig, åkte tidigt för att hitta samlingsplatsen för jag skulle åka med två andra.
kom dit vid 9,00 åt snabbt en baguette med choklad mjölk innan vi började. sedan satt vi där fram till halv 1 och åt lunch på en halvtimme.
sedan pratade vi och gick på studiebesök på ett charkuteri fram till 3 tiden.
fick massa sms men kan ju inte dra upp mobilen när alla medarbetare och leverantörer pratar. och så när ja väl kommer hem så är gubben sur för att jag inte svarat på sms.han visste jag hade möte och då är det inte så lätt. tyckte de var så onödigt att bråka om. men då skulle han helt plötsligt dra upp när jag hade varit sur för han inte svarat och typ det var så länge sedan, så jag kommer inte själv ihåg när det var. har inte den perfekta damen har jag aldrig sagt jag har med fel och brister men vad fanken,så drar han upp de han alltid drar upp, om han visste vilka brister och fel jag ser hos honom som jag inte drar upp.
ah blir så fustrerad vill bara skrika ut och svära lite så man blir av med all irritation. han sa att han skulle göra romantisk middag men varför inte komma till skott och göra det då, istället för att stå och bråka om en skit sak...

Inga kommentarer: