söndag 9 oktober 2011

grönt rosa eller blått

nu på morgonen när jag skulle gå ner från ovanvåningen stannade ja till invid vårat andra rum, fanken liksom ett blivande barnrum och till vårat barn. har så många ideer jag vill göra liksom och man´kan ju hoppas att de går som jag vill ha det.
tänk till våren då kan vi åka till ullared och bara köpa grejer och små söta kläder till vårt underverk. men nåja är ju inte tillverkat än men önskar det vore det nu. så nästa jul ska vi ha det här hemma. kan inte bli mysigare.
ler och att få det med min älsklings gubbe kan ju inte bli bättre tycker ja.. är en rätt glad person nu tycker ja hmm skumt men har något att se fram emot nu i tider som denna. gubben går på akassa men jag har fast jobb får jobba på lite extra för att kunna lägga undan till barn kontot. och se över alla reknäingar vi får varje månad. vi har gjort ett steg nu vi kör med vecko handel och snacka om de blir skillad i pris.
vill köpa färg göra om nu men blått rosa eller grönt hmm..

Inga kommentarer: