söndag 10 januari 2010

då var de söndags dax

ja då var det åter söndag dagen före arbete..
i fredags jobbade jag till 8 vilken tråkig dag på jobbet var inte så mycke att skriva om ..ler... lördag oj min fina födelsedag... skrev ett gulligt grattis kort till mig själv så jag kunde tänka på att ja fyllde år om ja hade de tråkigt eller så... miss M och mr E hade något fuffens för sig och fick verkligen inte reda på något heller... ajaj.. men hade mina aningar.. Miss M skärde sig på en konservburk så nu är de nog dax att köpa en öppnare från tupperware ska ju på party idag.. så ja ska ner till hällevik en runda idag och hämta mamma och co..
nå ja måste gå ner och säga tack för presenten från farmor och farfar också... ler..
åh måste ju berätta att mr E han hat lärt sig scrappa också...var så fint så fint så.. och vilket kort ja fick av MIss M.
fick en god tacopaj och en god tårta som hon bakat själv.. hur de kunde gå de förstår jag inte eftersom jag bara hade avlånga formar och tårtan vara rund..hehehe
hmm vatt den något ja glömt skriva nu...
måste ta och lägga ut foto här på bloggen..=)

see yo later....

2 kommentarer:

manne filosfi sa...

älskar dig så mn dröm kvinna

M sa...

Jadu, det där fick du inte ihop riktigt va...Menar tårtan, haha ;)