lördag 16 januari 2010

god morgon god morgon vad har ni för er...
nå ja jobbade igår för M på jobbet och de gick jätte bra trodde inte att jag skulle få ut all den färs som ja hade i kylen. men det fick jag..=)

åh vet ni vad MIss M kom till mig igen igår ..=) då var det inte så tomt längre..=)
köpte pizza igår åh så gott..
idag lördag var ja nere med min syster på stan och hittade otroligt nog två eller ja tre klädes plagg och ett par skor som ja fick ett par strumpor på köpet..
har hunnit baka kola kakor också..
gud vad ja varit i duktig idag.. ska snarrt se 3 st avsnitt av sjunde himmeln också som vi missat nu när ja jobbat.. kanske kan se wallander´s dödsängel också får väl se om den finns ute idag..=)

oj inte många suck här idag det var ju förträffligt..hehe
nå ja får gå och snacka mina kakor men verkade som de blev godkända iallafall..
se yoo later...aligator...hehe

Inga kommentarer: