måndag 4 januari 2010

måndag

idag är det åter måndag, trodde inte att vi skulle bli klar med en ...... inventeringen..
gick upp 05.15 kan säga att jag inte var så pigg som en mört precis..
stod där i min ensamhet och räknade dessa pålägg och för att inte tala om dessa ost tuber i olika smaker. att inte leverantörerna kom och räknade dem... olika sorter på en och samma pall.
suck.. sedan skulle jag helt plötsligt börja städa blev jag tillsagd alltså .. snacka om att ja morra för mig tyst...och inte nog med det så släpper dom in kunderna tidigare mitt iblnad stöket vilket gör en mer frustrerad...och det blev stressigt...trodde jag skulle få skrapa bilen kom ner lite snö idag men nej slapp det ..ojojoj..
ja så innan mitt skift började så gick jag in till grodan och köpte mig 3 papper till systern´´s album åh de blir ett mästerverk..=)
så kommer jag äntligen hem gud med levande ljus och miss M .. snacka om skönt att kunna prata av sig lite...och vilka goda kärleksmums hon bakat.. försöker så smått lära mig kaffe biten men var så supergott...
och kan de inte bli bättre svt sänder eva rydberg på onsdag soldat bom gud I love eva rydberg och co... undrar om martin är med.. han var så bra i ramlösa brunn...
nå ja...
ska se medium med Miss M och mina missar..

see yo later.

Inga kommentarer: