torsdag 14 januari 2010

ja äntligen var ja hemma eller ja för en timme sen..
igår så hämtade mag och miss M mia från sitt jobb i bromölla och körde sedan hem till h-vik en runda. för att scrappa ihop och fick en del gjort också..=) sedan fick vi panerad kyckling med potatis gratäng så smaskens... alltså.. sedan blev de hem.
men innan de så fick ja samtal från en chef som undrade om ja kunde ta hans skift idag och imorgon för han hade fått ryggskott.. ajaj s jovisst sa ja bara någon kan ta mitt.. och så fick ja ringa runt..
och tillslut löste det sig..
så imorse när ja kom till jobbet så var allt så bra tills alla varor kom.. ah blev lite bitter på en man som lämnade grejer och han kunde inte gå extra meter för att sätta grejerna i kylen vad fanken liksom är de kyl varor så ska de ju in.. han den där unga killen som brukar köra varorna är myvcket bättre plus att man kan snacka lite också..=)
sedan pratade jag med the big boss om att få hjälp längre av en som står och demar att hon kanske kunde skippa demon men de gick absolut inte.. suck..
men vid 12 så kom miss E och hjälpte till för de var inte så mycket på deli avdelningen.. och vi blev faktiskt klara.. nja de fanns ju lite grejer till att kasta ut i hyllorna men vi orkade inte trycka in... så de blir imorgon att göra de..ler..
nå ja fick veta imorse också att min lila riddare i skinande utrustning har fått flunsa och miss M fick åka hem..suck..

VAD SKA MRS K GÖRA NU?

sådär ja nu har man ätit också...
ah vad har ja nu lagt läpp balsamet igen blir så torr när ja jobbar ute på golvet.. nå ja finnd ju värre saker.
ikväll är de glee snacka om vilket bra program..
suck vad tråkigt de är utan miss M nu då suckar lite till...och lite till......
nå ja ska se en film nu tänkte ja och softa..
see yoo later..

1 kommentar:

M sa...

Ja, jag saknar ju dej frugan min ;)
Jag är rastlös och allmänt lees på att vara här istället så jag suckar lite precis som du.

Ja, du vet, svårt att slå mig i det då, haha ;)

Kram på dej!