måndag 11 januari 2010

jaha då var det måndag suck..

måndag måndag tråkiga måndag....
gick upp tidigt för att åka ut till syster yster och passa D och J en stund, mina söta killar...
umberella dididid... ah the baseballs snacka om bra alltså..=)
när ja kom hem igen sov ja en stund under täcket kunde sovit under täcket hela dagen... har lite ont i magen så bävrar för att jag ska ut och plocka lingon i veckan..suck...
nå ja sms 2 st kollegor men en kunde inte jobba och den andra vill nog inte svara för hon vill nog inte jobba idag.. min måndag är rätt tråkig att jobba..suck.. hmm där kom det igen suck är nog en av de ord jag säger kanska ofta..suck..oh imorgon börjar den gubbsnygge hunken på canal + en fröjd måste jag säga...=)
nehä måste lägga in lite låtar på mobil så jag kan lyssna lite på dem..=)

see yo later...

Inga kommentarer: